Sandras glutenfria

Sandra testar bröd

Kategori: Sandra Testar

De har det senaste kommit en del nyheter från Sepmper :-) Bland annat lite knäckebröd och vanligt bröd.
 
Så här kommer min utvärdering:
 
1. Rosmarinknäcke med salt
Gott med lite extra salt, men tyvärr är kanse inte rosmarin min favoritkrydda. Blev även lite svåra att äta, för vad har man på som passar bra ihop med rosmarin? Inte kaviar ialla fall (de är annars min favorit på knäckebröd). Så det har mest blivit ost, men jag vet inte om de heller riktigt passade. Vad har ni haft på?
 
 
2. Square
Dessa var däremot riktigt gott med ost på :-)
Ett lite mörkare bröd som var väldigt gott. Men tyvärr innehåller påsen enadst 4 bröd och jag har nog bara kvar två st square's så dessa ska jag nog testa igen ;-)
 

KOMMENTARER:

  • Susanne säger:
    2012-11-19 | 13:41:22
    Bloggadress: http://sinead.se

    Jag tyckte det där brödet var supergott!!! Och jag tycker rosmarin passar tlll typ allt. Gott med rökt skinka på bl.a och säkert med italiensk salami. Tyvärr har jag inte hittat det där brödet någonstans där jag bor, jag åt det när jag var i Dalarna hos mina föräldrar för ett tag sen. Verkar som Västra Götaland är lite bakom när det gäller nya produkter?!

Kommentera inlägget här: