Sandras glutenfria

Tjejresa till Sthlm

Kategori: Resor

I helgen var ännu en riktigt mysig tjejresa :-) Denna gången gick den till vår huvudstad; Stockholm.

Vi åkte från Göteborg central vid 8.30-tiden, och startade i Stockholm med 5-kamp på Gröna Lund, som jag tror Jessica eller Caroline vann :-)

Sen blev de lite fin å förfest på hotellet innan vi gick vidare till middagen som var bokat på Fridays. Riktigt smarriga drinkar hade. Jag beställde nån med spunnet socker i… :/ I cocktailglaset var de spunnet socker som smälte när de hällde på drinken, riktigt söt å sliskigt blev det, men himla gott!
Vad gäller maten så var de mycket burgare och så men även riktigt goda köttbitar som serverades med en potatispure med ost och en smarrig wiskeysås, glutefritt såklart så det var de jag valde ;-)


Kvällen fortsatte med lite vin på några barer och uteserverinagr innan vi alla stupade
 i säng efter en lång dag.

Dag två startade med riktigt mysig pick-nik frukost ute i det fria J Sen åkte vi mot Globen för att åka upp längst Globen och hade riktigt fin utsikt över stan. Dagen avslutades med lite shopping innan tåget avgick hemåt.

 

Nedan följer lite bilder av dagen :-)

 
Frukost på tåget med lite gott kaffe, tror ioch för sig att Angelica dricker typ tea ;-)

 

Jag under 5-kampen. Verkar som de kanske gick bra i någon gren (annars gick de rätt dåligt för mig).

 

 

 Jag och Malene med våra smarriga drinkar på Friday’s. (Lyckas tyvärr inte vända bilden... så ni får vrida lite på huvudet ;-) )

  

Frukost ute i det gröna. Allt smakar så himla mycket godare utomhus och när det är fin väder :-)

 

Kommentera inlägget här: