Sandras glutenfria

"Ska det behöva vara så att kanelbullar och mjölk inte är för alla..."

Kategori: Gluten/celiaki

Nej, kanelbullar och mjölk är inte för alla ... även om Arla lanserar nån ny laktosfri mjölk så är fortfarande inte kanelbullar och mjölk för alla. Vi som är gluntenintoleranta då...???
Nej de hade dom visst inte tänkt på när de gjorde reklamen... Usch vad jag verkligen hatar nya Arla reklamen =(

Testa glutenfria kanelbullar och ni märker snabbt att de inte är kanelbullar så som vi känner till dem !

Länk till Arlareklamen.

KOMMENTARER:

  • GlutenfriaMuminmamman säger:
    2012-05-16 | 20:18:28
    Bloggadress: http://glutenfriamuminmamman.wordpress.com

    Nämen fy vad orättvist..tur så bor jag in Finland så att jag missat den reklamen (fast jag ser nog svenska kanalerna också ;) ) Kolla gärna in mina kanelbullar, till och med mannen tyckte att de blev goda och smakade nästan som vanliga tyckte han och det är goda betyg det :) Välkommen in!

Kommentera inlägget här: