Sandras glutenfria

Världens godaste sommarfrukost

Kategori: Sandra Testar

Jordgubbar och filmjölk måste nog vara den godaste frukosten på sommaren :)
Köpte jordgubbar i veckan så de fanns över till frukostar också.
I veckan när ha handlade köpte jag även crunch! Måste även skylla detta på min syster... Hon bodde här en vecka och hade då med sig crunch. Och de finns ju några olika glutenfria crunch. Jag köpe denna gång från semper, mest kanske för att de var lite billigare än alla andra. Ofta försöker jag inte kolla så mkt på pris om det är något speciellt jag vill ha. Men glutenfria produkter är redan från börjar rätt dyra så då kan priset göra en hel del :(
Ja ja nog om kronor och ören, och åter till världens godaste sommarfrukost.
Så färska jordgubbar, filmjölk, och lite söta goda crunch. Jag piffade även till med lite valnötter :)

Kommentera inlägget här: