Sandras glutenfria

Nationaldagen

Kategori: Allmänt

Hej alla vänner, idag är det Sveries nationaldag eller Svanska flaggans dag :-) Men det är ju även sillen & färskpotatisens dag samt frukens dag.

Vilken firar ni och hur firar ni??

  
(Bilder från Wikipedia)  


Efterson jag inte är riktigt förtjust i sill & Potatis så kommer jag fira fruken- och svenska flaggans dag :-)
Eller ja... fira och fira.
Efterson man numer är ledig startade jag dagen men lite sovmorgon, och en ritkigt smarrigt Smoothie gjord på blåbär, hallon, youghurt och lite blåbärsmjölk med extra protein.
Fick de i pick nik kassen på Blodomploppet, kanske inte jättegod att bara dricka men passade perfekt i denna soothie, å lite extra proteiner har väl aldrig skadat ;-)

Sen hade jag bokat in mig på ett träningspass, efter de gick vi och satte oss på Le pain Francais och åt en ritkigt god sallad med Chevre och hasselnötter. Dagen fortsätter rätt lungt, ska nog till Liseberg en sväng ikväll :-)
Så här kommer jag fira Nationaldagen men även fruktens dag, hur firar ni?

Ha en riktigt fin dag.
Kram!

Kommentera inlägget här: