Sandras glutenfria

Kurs med jobbet, men inget glutenfritt

Kategori: Gluten/celiaki

Idag var det del 2 av en 3-delad utbildning med jobbet. Men ingen fika till mig varken på morgonen eller eftermiddagen. Inte ens lunchen var så att jag kunde äta av allt. Så till lunch idag skulle det vara pastasallad med kallskuret och omelett med sallad och bröd. Så jag åt kött, omelett och sallad, det var gott men de saknades ju lite.
Jag tycker detta är så tråkigt... framförallt när man sagt till i god tid innan. Jag menar de är ju stora företag så de har ju inga problem med att kunna fixa sånt.
Ja ja nog gnällt om det... dagen var ialla fall mycket bra och lärorik.

KOMMENTARER:

  • Marias Kakburk säger:
    2008-10-22 | 13:21:03
    Bloggadress: http://mariaskakburk.blogg.se/

    TACK snälla:)



    ja, jag tycker också att man ska värna om traditioner, på något sätt försvinner de lätt när man växer upp..



    Hoppas att du får en härlig dag!



    Kram!

Kommentera inlägget här: