Sandras glutenfria

Tävlingar

Kategori: Allmänt

Jag har hittat ett par roliga  tävlingar:

Den första är på Linnéas skafferi. En riktigt klurig tävling, men ett riktigt sött pris. För mer information om tävlingen klicka här.


Den andra tävlingn är på Karins bak och matblogg "smakakarin" . Klicka här för mer information om tävlingen. I potten ligger det presentcheckar på God Morgon Nypressad jouice.

Kolla även in Marias kakburk. Här kommer det en ny tävling varje advent, för mer information om dessa klicka här.


Önska mig nu lycka till .... !

KOMMENTARER:

  • Susanne säger:
    2008-12-09 | 09:24:24
    Bloggadress: http://www.undersolen.se/jk2lax8/

    Hurra! Du får gääärna länka till mig. Jag blir bara glad! :-)



    Och vilken bra blogg Du har! Jag kommer tillbaka! :-)

Kommentera inlägget här: