Sandras glutenfria

Restaurang "Dinner 22"

Kategori: Restauranger

Var i fredags på lite After Work men kollegorna på Dinner 22 på Södra Vägen i Göteborg. Måste verkligen rekomendera detta ställe, både för riktigt god mat och himla bra service.
T.ex. när vi skulle beställa meddelade jag att jag var Glutenintolerant, men de ordnade så att jag kunde få vad jag önskade på menyn, inte så vanligt!
Sen kom de öven med egen brödkorg till mig med två olika sorters bröd som inte var sånt bröd man brukar få, utan de var garanterat egen bakat, Verkligen ovanligt!!
Sen när vi skulle kolla på deserten började de med att direkt meddela att jag kunde välja vad jag ville på menyn så skulle dom lösa de glutenfritt :-) Riktig service måste jag säga men också att maten var supergod.

Så hit ska det nog bli fler besök :-) 5 stjärnor av 5 möjliga *****

Länk till deras hemsida: http://www.dinner22.se/ 

Kommentera inlägget här: