Sandras glutenfria

Utmaning ... =)

Kategori: Allmänt

Hittade på min underbara vän Angelica´s blogg en lite kul utmaning som jag tänkte testa här. Tänke att den kanske kommer få mig att blogga lite mer och att ni som nu hittat hit och läser min blogg ska få veta lite mer om mig; Sandra.

Utmaningen går ut på att göra 30 inlägg som börjar med dagens..."någonting"... men eftersom detta ändå ska föreställa en matblogg så tänkte jag försöka ge utmaningen en liten egen vinkel.
Nedan ser ni alla dagarnas rubriker.

Wish me luck !!!

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

KOMMENTARER:

  • Jelican säger:
    2012-01-17 | 22:13:51
    Bloggadress: http://jelican.blogg.se/

    Åååh, du hängde på! Vad spännande det kommer bli. Jag har just fixat min utmaning för dagen. :)



    Kram

Kommentera inlägget här: