Sandras glutenfria

Utmaning: Dagens favoritpryl....

Kategori: Allmänt

Jaha, dag 2 och min favoritpryl. Man har ju ganska många prylar i köket som jag inte skulle klara mig utan, bland annat kniven, slickepotten å mina Margaretha skålar som är några stora favoriter och hur använbara somhellst =)
Men jag har en ny favorit, en julklapp faktiskt. Min stavmixer med alla extraprylar. Och bäst är nog den lilla mixen, så enkel och smidig att blanda ihop mina ny favoriter; smoothies ;-)


P.s. Måste bara säga att jag önskar att min favoritpryl var bakmaskinen. Köpte en Bakmaskin för 2-3 år sedan men har fortfarande inte lycket baka något gott glutenfritt bröd :-( Man läser på många andra "gluten"bloggar om hur bra bakmaskinen är och hur gott glutenfritt bröd man kan baka i den. Men jag ska försöka ta tag i detta igen, det sägs ju att övning ger färdighet.... D.s.

KOMMENTARER:

  • Angelica säger:
    2012-01-22 | 21:21:33
    Bloggadress: http://Http://jelican.blogg.se

    En stavmixer är kanon att ha i köket. Jag är ju på jakt efter en ny, då den gamla börjar ge med sig. Funderar på den du har. Köper man alla delar på en gång eller kan man köpa ett grundpaket och sen köpa till delar? Kramis!

  • Jessica säger:
    2012-01-23 | 09:56:56
    Bloggadress: http://jessicavjohnsen.blogg.se/

    Har inte varit inne här på ett tag, och när jag tittade in idag så va de ju massa nya inlägg!! Fortsätt så :)



    Kram Jessica

  • Sandra säger:
    2012-01-23 | 20:30:36
    Bloggadress: http://sandrasglutenfria.blogg.se/

    Angelica: Jag fick allt i ett pakaet. Märke Wilfa. Jag är riktigt nöjd så ja kan verkligen rekomendera den =)



    Jessica: Kul att du hittat hit igen, nu ska jag försöka hålla det lite mer kontinuerligt =)

  • Angelica säger:
    2012-01-23 | 20:39:30
    Bloggadress: http://Http://jelican.blogg.se

    Då förstår jag. Jag är ute efter en mixer i Brauns mixerserie som hade massa tillbehör. Iskruvas och så vidare. Lika bra att ha en med alla delar tänker jag. :)

Kommentera inlägget här: