Sandras glutenfria

Nyheter från andra bloggar

Kategori: Allmänt

En väldigt bra blogg som jag brukar läsa är Allt om gluten. Idag hade hon hittat en himla trevlig nyhet för oss glutenintoleranta i DN. Den handlar om att forskare är påväg att finna en medicin för oss glutenintolernata =) Jag hoppas forskningen går fort frammåt så att vi snart bara kan ta en tablett och ärta precis vad vi vill...Jag längtar...=)

                        ---------------------**---------------------

Hittade även en himla trevlig tävling hos kalsagott som ni verkligen måste kolla in. Priserna är jätte fina produkter från Tryffelshop.

Klicka på bilden för att få den större.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-05-14 | 12:32:19

    Ja det är en mycket glad nyhet! Jag håller verkligen tummarna för att det kommer en tablett snart.. Tänk om det gör det, det hade förändrat hela mitt liv verkligen! Åh va glad man hade blivit:) Ja vad jag skulle äta? Hmm.. det har jag inte tänkt på... Va svårt det var att komma på något men det vore nog en munk eller en vanlig god glutenbulle:)

    Kram

  • Sandra säger:
    2009-05-14 | 12:33:21
    Bloggadress: http://alltomgluten.devote.se

    Glömde skriva att det var från mig:)

    //Sandra

  • Anonym säger:
    2009-05-16 | 11:10:00

    Å, så mycket gott!

    Tack för titten förresten! Själv är jag laktosintollerant så det har fixats och trixats en hel del i köket innan jag hittade vad jag kan äta och inte äta. Jobbigt detdär, men man lär sig:-)

    Trevlig helg!

Kommentera inlägget här: