Sandras glutenfria

Förändring

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Nu kommer det ske en förändring. Det är så att jag ska börja att plugga. Jag har kommit in på en KY-utbildning "påbyggnad för HR-akademiker" heter den, vill ni ha mer information kolla denna sida
Så i eftermiddag åker jag till Stockholm. Detta kommer då att påverka bloggen. Jag kommer ju inte ha samma tid att laga mat och baka då jag inte är hemma mer än över helgen, och då behöver man säker läsa. Men jag lovar att jag försöka att uppdatera bloggen när jag kan.
Så håll gärna en extra tumme för mig, det var ju ett tag sen man pluggade...  

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2009-01-19 | 08:10:47

    Grattis Sandra!Va förvånad jag blev igår när jag hörde d hos Angelica!D måste ha gått fort?!

    Lycka till!!!

  • Maria säger:
    2009-01-19 | 15:17:19

    Men vad är det jag läser?! Ska du börja plugga och dessutom pendla till sth... Va kul och roligt för dig. När börjar du? Ha det så bra och lycka till! Vi får höras nån dag! Kramar

Kommentera inlägget här: