Sandras glutenfria

Ny glutenfri müsli

Kategori: Sandra Testar

För någon vecka köpte jag en ny müsli. Tidigare har jag haft B&P naturskafferiets musli med fikon och äpple, men nu köppte jag B&P naturskafferiets müsli med kokos och blåbär och den var jättegod. Müslin är i sig ganska söt med blåbären och de söta kokosflingorna så den passar perfekt med lite naturell fil eller youghurt.

Tyvärr har jag inte sett detta märke i så många butiker, så håll ögonen öppna när ni ser B&P naturskafferiet för jag tycker de verkar ha riktigt bra müsli och flingor för oss glutenintolleranta.

----------------------*------------------------*--------------------------

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2009-02-17 | 15:17:26

    D e lite tråkigt me müslin att den ofta e så söt.

  • Anonym säger:
    2009-02-17 | 18:58:11

    Min dotter älskar dessa flingor och jag tyckte nog inte att den var söt. Kanske lite dyr....

Kommentera inlägget här: