Sandras glutenfria

Elisabet

Kategori: Allmänt

Igår hade Elisabet och Lisbet namnsdag. Så grattis till alla er. Själv heter jag Elisabet i mellan namn så även min mamma och mormor. Även om jag tycker sådär om namnet så är jag en stolt bärare av det eftersom det finns hos flera i min släkt. Så gissa vad min dotter (om jag får någon) kommer att heta i mellan namn...?

Vi firar inte namnsdag ar så specielt men jag har hela veckan varit jätte godis sugen så jag tänke "har jag ändå namnsdag så kan man passa på att fira den". Så jag bakade två portionsformar med kladdkaka till mig och sambon som vi festade på igårkväll =) Tyvärr har jag inga kort på dessa, jag har ännu inte hunnit bli van vid detta bloggande och fotande så jag glömde helt enkelt av att fota dessa små underverk. Men jag lovar att jag ska bättra mig på den punkten.

KOMMENTARER:

  • Lilla Fröken säger:
    2008-11-20 | 19:12:16
    Bloggadress: http://ellikaramelli.blogg.se/

    Jag bor i Örnsköldsvik uppe i norrland. Ja hoppas ni får lite snö eller frost ni också så julkänslan infinner sig lite mer.



    Grattis på namnsdagen i efterskott!

  • Linda säger:
    2008-11-21 | 16:54:51
    Bloggadress: http://lindie86.blogg.se/

    Det är Norrmejerier som har lanserat pepparkaksfilen.

Kommentera inlägget här: